برگزاری محفل انسی با قرآن در شبکه شاد
کد خبر: 3944572
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
ویژه دانش‌آموزان ملایری؛

برگزاری محفل انسی با قرآن در شبکه شاد

به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سردار سلیمانی محفل انس با قرآن کریم در بستر شبکه شاد برگزار شد.

برگزاری محفل انسی با قرآن در شبکه شادبه گزارش خبرنگار ایکنا از همدان، به مناسبت ایام فاطمیه و بزرگداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهید سردار سلیمانی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری شهرستان در سالن جلسات شهدای فرهنگی شهرستان برگزار و به صورت برخط در شبکه شاد پخش شد.

محمدرضا بشری، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر، امروز ۱۰ دی‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نام روز جهانی مقاومت نامیده شده که در این ایام ما را به یاد مقاومت علوی بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) می‌اندازد.

بشری ادامه داد: فرهنگ‌ مقاومت همان فرهنگ علوی است لذا شعار محوری این ایام با سه واژه بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی همراه است.

وی با بیان اینکه قرآن مایه حیات روحانی، جسمانی، فردی و اجتماعی همه مسلمانان است، افزود: این صحیفه الهی چراغی است که هیچ‌گاه کم نور و پایه‌های بنیان آن هرگز متزلزل نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ضمن توصیه به دانش آموزان در خصوص انس با قرآن، اضافه کرد: امیدواریم به برکت قرآن هرچه زودتر بیماری کرونا از جوامع رخت بربسته و امکان برگزاری محافل انس با قرآن به صورت حضوری نیز فراهم شود.

انتهای پیام
captcha