30 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه «صدای مقاومت» در همدان
کد خبر: 3946158
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

30 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه «صدای مقاومت» در همدان

مدیر کانون اسلامی بانوان همدان از مهلت ارسال آثار به مسابقه «صدای مقاومت» تا 30 دی‌ماه خبر داد و گفت: پس از داوری برای 32 نفر از افراد برگزیده دوره تخصصی فن بیان و صداسازی برگزار خواهد شد.

ارسالی //// مسابقه «صدای مقاومت» در همدان برگزار می‌شودساره میری، مدیر کانون اسلامی بانوان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسابقه صدای مقاومت به‌صورت مجازی و به‌منظور استعدادیابی در گویندگی و تربیت گوینده و شاعر با محوریت سردار سلیمانی در حال برگزاری است.

دبیر اولین نکوداشت مجازی صدای مقاومت با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و آزاد برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید فایل صوتی خود را در زمینه برداشت‌های شخصی از بیانات و زندگی‌نامه سردار شهید سلیمانی در قالب دکلمه‌خوانی، بسته‌های خلاقانه رادیویی، بیان خاطرات، داستان کوتاه و یا شعر، ضبط و به‌صورت فایل mp3، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شهید مدنی به آدرس http://shahidmadani.net/ ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه مسابقه 38278150 تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه هر فرد فقط می‌تواند دو اثر ارسال کند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 دی‌ماه جاری ارسال کنند. پس از داوری برای 32 نفر از افراد برگزیده دوره تخصصی فن بیان و صداسازی برگزار خواهد شد.

میری یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی مختلفی همچون صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه انصارالحسین(ع) و آموزش‌وپرورش همدان در اجرای این برنامه همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha