برگزاری جزء‌خوانی قرآن با تلاوت دانش‌آموزان ملایری در کانال شاد
کد خبر: 3965107
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

برگزاری جزء‌خوانی قرآن با تلاوت دانش‌آموزان ملایری در کانال شاد

مسئول روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان قرآن ملایر با بیان اینکه مراسم جزءخوانی قرآن ‌کریم در ماه مبارک رمضان در بستر کانال شاد برگزار می‌شود، گفت: در این زمینه حدود 10 نفر از دانش‌آموزان قاری ممتاز شهرستان تلاوت آیات الهی را به‌صورت روزانه بر عهده دارند.

برگزاری جزء‌خوانی قرآن کریم با تلاوت دانش‌آموزان ملایری در کانال شاداحسان بیات، مسئول روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان قرآن ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه قرآن و نزدیکی بیشتر به معبود و فرصتی مغتنم برای تلاوت آیات نورانی الهی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه طی سال گذشته و امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های قرآنی نیز در سایه شوم این ویروس منحوس با محدودیت جلسات حضوری مواجه شده است، افزود: با این وجود برنامه‌های قرآنی بیشتر در فضای مجازی برای علاقه‌مندان به کتاب وحی انجام می‌شود.

بیات با بیان اینکه امسال نیز با هماهنگی صورت گرفته با همکاری دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) مراسم جزءخوانی قرآن در بستر کانال شاد برگزار می‌شود، گفت: در این زمینه حدود 10 نفر از قاریان و دانش‌آموزان قاری ممتاز شهرستان تلاوت آیات الهی را به‌صورت روزانه بر عهده دارند.

وی افزود: این تلاوت‌ها از کانال فضای شاد، کانال دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) و ستاره‌های یاسین پخش می‌شود، قاریان تلاوت‌کننده از منزل خود قرآن را تلاوت می‌کنند و این برنامه هر روز ساعت 19 در کانال‌های مرتبط برنامه شاد پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha