برنامه ۵ ساله توسعه همدان در دست تدوین است
کد خبر: 4001409
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

برنامه ۵ ساله توسعه همدان در دست تدوین است

استاندار همدان بیان کرد: در روزهای آینده ۳۵ پروژه افتتاح خواهد شد و سازمان مدیریت با همکاری کارشناسان برنامه ۵ ساله برای توسعه استان در دست تدوین دارد.

برنامه ۵ ساله توسعه همدان در دست تدوین استبه گزارش ایکنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان امروز ۸ مهرماه در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه برنامه ۳ ماهه برای توسعه استان برنامه‌ریزی و در دست اجرا است، اظهار کرد: امروز استان همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است و این حاصل تلاش و زحمات مجموعه‌ها در کنار وحدت و همدلی است.

وی ضمن تشکر از همکاری همه مجموعه‌ها در خدمت به مردم، مطرح کرد: خدمات حوزه کادر درمان در استان همدان قابل تقدیر است و کارهای بزرگی در حوزه کادر درمان انجام شده است، همچنین موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشتیم و احتمالا موج ششم در راه است که همه باید کمک کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه برنامه ۳ ماهه برای توسعه استان برنامه‌ریزی و در دستور کار است، گفت: در روزهای آینده ۳۵ پروژه افتتاح خواهد شد و سازمان مدیریت با همکاری کارشناسان برنامه ۵ ساله برای توسعه استان در دست تدوین دارد.

استاندار همدان در ادامه مطرح کرد: طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیارد و یک بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در شهرستان بهار به زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفتن و آمدن در حوزه مدیریت امر طبیعی است و اگر کسی به دنبال خدمت باشد از رفتن و آمدن خوشحال یا ناراحت نیست، افزود: تا زمانی که هستیم کار و تلاش را با قدرت بیشتری انجام خواهیم داد و هم اکنون اولویت دولت بر کنترل قیمت و بازار است که در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت‌ها به علت همین همکاری متقابل بوده است و فرمایشات آیت‌الله شعبانی‌موثقی برای همه ما فصل‌الخطاب است.

انتهای پیام
captcha