مانع از خروج جوانان و سرمایه‌گذار از همدان شویم
کد خبر: 4008884
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

مانع از خروج جوانان و سرمایه‌گذار از همدان شویم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سپردن کار به جوانان است، گفت: از جوانانی که طرح و برنامه دارند باید حمایت شود و مانع از فرار فکر و طراح به خارج از استان شویم.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدانبه گزارش ایکنا از همدان، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی امروز هفتم آبان‌ماه در نشست بررسی نظام مسائل استان با حضور نخبگان، فرهیختگان و جوانان اظهار کرد:  یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سپردن کار به جوانان است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه طرح و قدرت اجرایی باید در کنار هم باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی جلسات مختلفی را با متخصصان و افرادی که طرح و برنامه دارند برگزار کنند.

فلاحی تاکید کرد: از جوانانی که طرح و برنامه دارند باید حمایت شود و باید مانع از فرار فکر و طراح به خارج از استان شویم.

وی با بیان اینکه عدم ارتباط پژوهش با کف جامعه یکی از آسیب‌های استان است، ادامه داد: دستگاه‌هایی که نیاز به تحقیقات و کارهای پژوهشی دارند از دانشگاه‌ها کمک بگیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 50 درصد مدیران عملکردی ندارند، گفت: برای رفع مشکلات همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و مدیران به جای آنکه رایزنی کنند تا در جایگاه خود باقی بمانند باید عملکرد ارائه دهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان ارتباط بین نخبگان و دولت هستند، افزود: کرسی نمایندگی دریچه‌ای برای ورود جوانان دارای طرح و برنامه در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام
captcha