کاهش روند ابتلا به کرونا در همدان
کد خبر: 4019932
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

کاهش روند ابتلا به کرونا در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی 32 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد کاهش روند ابتلا به بیماری در استان هستیم.

محمد طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدانمحمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکن، از همدان، با اشاره به شناسایی 32 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان، اظهار کرد: متأسفانه طی مدت‌زمان یاد شده یک بیمار کرونایی فوت شد.

وی اظهار کرد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 31 هزار و 49 نفر و در بخش سرپایی نیز به 99 هزار و 731 نفر افزایش یافت.

طاهری یادآور شد: با ثبت یک مورد مرگ‌ومیر به علت کرونا در شبانه‌روز گذشته شمار مرگ‌ومیر در استان به سه هزار و 145 مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 505 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 37 مورد در بخش عادی، هشت نفر در بخش آی سی یو و حال 31 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با پنج هزار و 783 مورد، نهاوند با چهار هزار و 160 مورد و شهرستان همدان با 12 هزار و 15 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
captcha