نمایشگاه «شیوه‌های دعوت به نماز» در تویسرکان برپا شد + عکس
کد خبر: 4060166
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

نمایشگاه «شیوه‌های دعوت به نماز» در تویسرکان برپا شد + عکس

نمایشگاه تصویری شیوه‌های دعوت به نماز به‌مناسبت سالروز شهادت‌ رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان تویسرکان برپا شد.

مریم زبده، سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی و همچنین شیوه‌های دعوت به نماز در بین نسل جوان و اعضای جمعیت هلال‌احمر، نمایشگاه «شیوه‌های دعوت به نماز» از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تا سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مدت ١٠ روز در محل اداری جمعیت هلال‌احمر شهرستان تویسرکان برپا شده است.

وی با اعلام اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ٨ تا ١۴ از این نمایشگاه دیدن کنند از اعضای جوانان، باشگاه امدادگران، مربیان آموزشی و ستاد نماز شهرستان در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر تویسرکان بیان کرد: امام صادق(ع) همواره در پیشگاه خداوند و در نهایت تواضع به سر می‌برد، ارتباط و پیوند ایشان با خدا چنان بود که همواره سجده‌ای طولانی انجام می‌داد و به یاد خدا بود و مکرر با حالی ملکوتی و چشمی پر از اشک می‌فرمود «رَبِّ لاتَکلْنی الی نَفْسی طَرفَةَ عَینٍ اَبَدا؛ پروردگارا مرا به اندازه یک چشم بر هم زدن، به خویش وامگذار.»

انتهای پیام
captcha