برگزاری گردهمایی «فعالان عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی» در اسدآباد
کد خبر: 4066689
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

برگزاری گردهمایی «فعالان عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی» در اسدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری گردهمایی فعالان عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در این شهرستان خبر داد و گفت: این گردهمایی امروز، پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

گردهمایی فعالان عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اسدآبادحجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری گردهمایی فعالان عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به همت اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد برگزار می‌شود.

رستمی بیان کرد: در این گردهمایی فعالان تشکل‌های دینی، طلاب و مبلغان خانم و آقا، قرآنیان، هیئتی‌ها، خادمین و امنای مساجد، شعرا و نویسندگان آئینی، ستاد نهضت پیشرفت بانوان، کارگروه‌های مردمی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، اصحاب رسانه، مبلغین مردمی، مربیان پرورشی مدارس، مربیان حلقه‌های صالحین و شبکه فرهنگی تبلیغی و... کسانی که در ترویج و تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی افتخار نقش‌آفرینی دارند حضور خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه در این مراسم از پیشکسوتان و پیرغلامان تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد، افزود: در این برنامه نمایندگانی از اقشار مختلف مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه گزارش عملکرد مجموعه خود خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: سخنرانان این گردهمایی که امروز، پنجم تیرماه، ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام حسینی مجد، امام‌جمعه اسدآباد، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام زین‌العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان سخنرانی خواهند کرد.

وی در ادامه یادآور شد: در آستانه محرم و کنگره هشت هزار شهید استان همدان برنامه «به رسم خادمی» نیز برگزار می‌شود که نمایندگانی از شهرستان اسدآباد برای تجلیل و استان جهت حضور در کنگره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha