برگزاری دومین دوره تدبر در قرآن در اسدآباد
کد خبر: 4078087
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶

برگزاری دومین دوره تدبر در قرآن در اسدآباد

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: دومین دوره تدبر در قرآن در شهرستان اسدآباد با همکاری حوزه علمیه خواهران الراضیه(س) برگزار می‌شود.

حمزه کماسی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآبادحمزه کماسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری  حوزه علمیه الراضیه(س) و واحد علوم و حدیث دانشگاه تهران دومین دوره تدبر در قرآن در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با تدریس حسین‌پور از تهران با حضور آقایان و بانوان، فعالان و مربیان و عموم اقشار فرهنگی و قرآنی شهرستان شنبه‌های هر هفته ساعت 17 در فضای اسکای‌روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/jahad-tabligh3 برگزار می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه علوم و حدیث دانشگاه تهران اعطا می‌شود، افزود: دوره اول تدبر در قرآن شنبه، ۲۲ مردادماه در فضای اسکای‌روم برگزار شد.

کماسی در ادامه از پویش ختم قرآن در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: این پویش با همکاری هیئت عزدارای سیدالشهدا(ع) و هیئت امنا مساجد و مدیریت خانه‌های قرآنی و قاریان در فضای مجازی در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha