توزیع آب‌ آشامیدنی در بین مردم همدان از سوی هلال احمر
کد خبر: 4079927
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

توزیع آب‌ آشامیدنی در بین مردم همدان از سوی هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد: یک میلیون بطری یک و نیم لیتری آب آشامیدنی از سوی رئیس هلال احمر کشور برای استان همدان هدیه شد، گفت: تاکنون ۷۲ هزار بطری از این تعداد رسیده و بقیه نیز برای توزیع در راه است.

علی سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدانعلی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به مشکل آب آشامیدنی اخیر در همدان اظهار کرد: در این راستا در مرحله اول تعداد یک هزار گالن ۱۵ لیتری از سوی هلال احمر استان در مناطق مختلف و مناطق حاشیه شهر در بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه یک میلیون بطری یک و نیم لیتری آب آشامیدنی از سوی رئیس هلال احمر کشور برای استان همدان هدیه شد، گفت: تاکنون ۷۲ هزار بطری از این تعداد رسیده و بقیه نیز برای توزیع در راه است.

سنجربیگی تصریح کرد: ۵ تانکر آبرسان 5 هزار لیتری نیز برای توزیع آب در محلات مختلف در حال انجام است. ۲۰ هزار گالن ۱۵ لیتری تهیه شده که در موقع مناسب با توجه به مشکل آب در بین مردم توزیع می‌شود.

مدیر جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه مادامی که مشکل آب همدان ادامه دارد خدمات بشردوستانه هلال احمر نیز ادامه خواهد داشت، گفت: سازمان هلال احمر به عنوان یک سازمان بشردوستانه در همه مواقع و مشکلات کنار مردم بوده و تا جایی که بتوانیم در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha