هفدهمين دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4100156
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

هفدهمين دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی همدان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی هفدهمين دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان همدان از برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان 26 آبان ماه سال جاری در شهرستان ملایر خبر داد.

جشنواره تلاوت‌های مجلسیاحسان بیات، دبیر اجرایی هفدهمين دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هفدهمين دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مرحله استانی استان همدان و چهارمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره پنجشنبه 26 آبان‌ماه سال جاری با حضور قاریان و فعالان قرآنی و اقشار مختلف مردم در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این جشنواره این است که برترین قاری مجلسی از دیدگاه مردمی انتخاب می‌شود. در این محفل نورانی هدایایی نیز به قید قرعه به مستمعین اهدا می‌شود.

بیات افزود: در این جشنواره شش نفر از شهرهای مختلف استان همدان به رقابت می‌پردازند و سه نفر انتخاب می‌شوند. در این دوره از جشنواره محسن سلیمانی، حسین فریدفر، سعید بهرام نیا، حمید رضا شکری، پیام بحیرایی و پیمان صدفی با هم رقابت می کنند.

این قاری ملایری تصریح کرد: نفرات اول دوم و سوم این جشنواره به مرحله ملی جشنواره کشوری که دی ماه در جزیره قشم، استان هرمزگان برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد. همچنین از این سه نفر در اختتامیه این جشنواره در شهرستان ملایر تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha