نشست «زنان و خانواده؛ تربیت نسل انقلاب» در ملایر برگزار شد
کد خبر: 4120646
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

نشست «زنان و خانواده؛ تربیت نسل انقلاب» در ملایر برگزار شد

نشست «زنان و خانواده؛ تربیت نسل انقلاب» به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان ملایر در کتابخانه دانشجو این شهرستان برگزار شد.

نشست کتابخانه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، نشست «زنان و خانواده تربیت نسل انقلابی» به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان ملایر در کتابخانه دانشجو این شهرستان برگزار شد.

فروزان کردیوند، مدرس دانشگاه در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش مادر در خانواده گفت: مادر دارای عشق ذاتی است که خداوند این عشق را در وجود پاک و مقدسش به ودیعه گذاشته است. با توجه به نقش اساسی و سازنده مادر در خانواده مسئله اول دختران امروز خودآگاهی است که با توجه به این مسئله ضرورت دارد آحاد مردم اجتماع و به‌ویژه دختران قبل از ورود به زندگی مشترک بر خودآگاهی تمرکز داشته و با تمرین و ممارست وجود خود را درک کرده و به‌عنوان یک انسان به حقوق طبیعی خود و نیازها و خواسته‌هایشان اشراف داشته باشند.

وی بیان کرد: دختران ما رسیدن به این حقوق و رفع نیازها را اولویت بدانند و از طرح خواسته و نیازهایشان دچار استرس و عذاب وجدان نشده و بدانند که با برطرف شدن خواسته‌ها و رسیدن به حقوق طبیعی‌شان می‌توانند کیفیت زندگی بهتری را تجربه کنند.

این مدرس دانشگاه در ادامه از مهارت جرئت‌مندی به‌عنوان دومین مهارت لازم برای زندگی صحیح و اصولی نام برد و گفت: با تمرین و ممارست در کسب این مهارت بسیاری از استرس و اضطراب‌ها از زندگی رخت بربسته و امید و نشاط جایگزین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha