راه‌اندازی کانال «آوای پایداری» در همدان
کد خبر: 4130241
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
در راستای کنگره 8000 شهید

راه‌اندازی کانال «آوای پایداری» در همدان

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از راه اندازی کانال کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در پیام رسان ایتا با عنوان «آوای پایداری» خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا، از همدان، با اشاره به راه اندازی کانال «آوای پایداری» اظهار کرد: این کانال در راستای اهداف کنگره هشت هزار شهید استان همدان و همچنین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی تشکیل شده است.

وی یادآور شد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علاقه قشر نوجوان و جوان و دیگر علاقمندان به فضای مجازی باید برای آنان در این فضا محتواهای مناسب ارائه داد تا بتوانند شناخت درستی نسبت به شهید و شهادت داشته باشند‌.

برخوردار با اشاره به اینکه در این کانال مخاطب به راحتی به منابع اطلاعاتی دسترسی دارد، تصریح کرد: این کانال حاوی کتاب‌های صوتی در قالب نمایش نامه، رمان، داستان و کتاب کودک است. کانال آوای پایداری با استقبال مخاطبان روبه رو شده است، این کانال همزمان با دهه مبارک فجر شروع به کار کرد که تاکنون 63 قسمت از کتاب دفاع مقدس و جبهه مقاومت در آن باگزاری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این نکته که این کانال با مشارکت انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: مجری این طرح مدیریت حوزه ادبیات، آموزش و تحقیقات است. که این مدیریت بر اساس رسالت کاری خود در جهت تولید کتاب‌های گویادر قالب‌های مختلف تا کنون 70 عنوان کتاب صوتی در زمینه و قالب‌های مختلف تولید کرده است که اکنون در این کانال بارگذاری می‌شوند.

برخوردار در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند در کانال آوای پایداری به آدرس
https://eitaa.com/avayepaydari عضو شوند و از مطالب آن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha