خوشنویسی «آیه‌های امید» در بخش کودکان نمایشگاه قرآن همدان
کد خبر: 4135381
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸

خوشنویسی «آیه‌های امید» در بخش کودکان نمایشگاه قرآن همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری یک غرفه توسط این کانون در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: آیه‌های امید توسط کودکان در این غرفه خوشنویسی می‌شود.

غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه قرآن همدانمعصومه ابراهیمی هژیر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان یک غرفه در نمایشگاه قرآن‌ دایر کرده است، اظهار کرد: در این غرفه کارگاه‌های خوشنویسی، نقاشی با چاپ، قصه گویی، بازی و سرگرمی و نمایش عروسکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کودکانی که به نقاشی و یا خوشنویسی علاقه‌مند هستند می‌توانند «آیه‌های امید» را تصویرگری کرده و آثار خود را به غرفه تحویل دهند. روز پنجم یا ششم نمایشگاه از این آثار رونمایی خواهد شد.

ابراهیمی یادآور شد: 13 آیه امید از طریق حوزه علمیه خواهران استخراج شده و در اختیار کودکان و نوجوان قرار می‌گیرد تا هنر خوشنویسی خود را بر روی آنها پیاده کنند. روزانه سه مربی ار سوی کانون پرورش فکری قصه‌های قرآنی سنتی را برای کودکان و نوجوانان در این غرفه بازگو می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پایان گفت: غرفه برای کودکان جذابیت دارد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha