حضور ۳۶ ناشر در ۳۰ غرفه نمایشگاه قرآن و عترت همدان
کد خبر: 4135667
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

حضور ۳۶ ناشر در ۳۰ غرفه نمایشگاه قرآن و عترت همدان

نماینده ناشران در نمایشگاه قرآن همدان گفت: ۳۶ ناشر در ۳۰ غرفه فعالیت می‌کنند که در بین آن‌ها ناشران برتر کشوری نیز حضور دارند.

علی ابوالفتحی نماینده ناشران در ششمین نمایشگاه قرآن همدانعلی ابوالفتحی، نماینده ناشران در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌گو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه بزرگترین توزیع کننده کتاب در غرب کشور هستیم، اظهار کرد: بیش از ۳۰ سال است که در عرصه نشر و بل عنوان انتشارات «فخر رازی» مشغول به فعالیت هستیم، همچنین نمایندگی اکثر انتشاراتی‌های غرب کشور را داریم، در این نمایشگاه به عنوان نماینده ناشران شرکت کننده حضور داریم.

وی افزود: ۳۶ ناشر در قالب ۳۰ غرفه در نمایشگاه فعالیت می‌کنند، این ناشران از ناشر‌ان برتر و تعدادی موسسه غیر انتفاعی هستند که ارزان‌ترین کتاب‌های کشور را تولید می‌کنند.

نماینده ناشران با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود، ادامه داد: در بحث کودک و نوجوان انتشارات «پیام آزادی» که در چند دوره برگزیده نمایشگاه علوم قرآنی  تهران است حضور دارد، دفتر «نشر فرهنگ اسلامی» که ۵۰ سال قدمت دارد، موسسه «تنظیم و نشر آثار علامه جعفری» که آثار علامه را عرضه می‌کند، موسسه «پژوهشی امام خمینی(ره)» که آثار علامه مصباح را عرضه می‌کند، انتشارات «فخر رازی» که قرآن‌های نفیسی را ارائه می‌دهد و جلد آن به طور دستی انجام می‌شود از جمله چرم و چوب.

ابوالفتحی افزود: انتشارات «اسرا» که کتاب‌های علامه جعفری را عرضه می‌کند، انتشارات «پیام بهاران» که کتاب‌های کودکان و نوجوانان را عرضه می‌کند انتشارات «پیام عدالت» که جز ناشران پر کار در زمینه تولید کتاب‌های نفیس مذهبی است، همه در نمایشگاه فعالیت دارند.

وی با اشاره به وضعیت خرید در نمایشگاه تصریح کرد: امسال با توجه به تلاش و هماهنگی‌های صورت گرفته حضور و استقبال مردم خوب بوده و امیدوار هستیم که در ساعات پایانی نیز استقبال بیشتر شود.

ابوالفتحی با اشاره به انتظارات مراجعه کنندگان برای خرید گفت: مراجعه کنندگان بیشتر دنبال کتاب‌های تخصصی همچون تفسیر نهج‌البلاغه و علامه جعفری هستند و از طرفی دیگر قیمت‌های کتاب در این دوره از نمایشگاه را با گذشته مقایسه می‌کنند.

وی در پایان با ارزیابی ششمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت افزود: برای برپایی این نمايشگاه‌‌ها یا دولت کار را به تشکل‌های مردمی واگذار کند و یا اینکه اگر در دست ادارات دولتی است تقاضا می‌شود هم‌افزایی بین ادارات صورت بگیرد تا شاهد برگزاری بهتر نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام
captcha