آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دارالقرآن شهید وارسته اسدآباد
کد خبر: 4144988
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دارالقرآن شهید وارسته اسدآباد

مدیر دارالقرآن شهید وارسته اسدآباد از ثبت‌نام طرح تابستانی این مرکز همزمان با سایر دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان خبر داد.

دارالقرآن آموزش و پرورشبیژن نصرتی، مدیر دارالقرآن شهید وارسته شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه دارالقرآن شهید وارسته ۵۰۰ قرآن‌آموز در شهرستان دارد، اظهار کرد: این مرکز با بیش از ۲۰ پایگاه ویژه دانش‌آموزی در اسدآباد مشغول خدمت‌رسانی به قرآن‌آموزان دانش‌آموز است، این مرکز در سه ترم بهار، تابستان و زمستان از دانش‌آموزان اسدآبادی ثبت‌نام می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این مرکز همزمان با سایر دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان از قرآن‌آموزان برای ترم تابستان ثبت‌نام می‌کند، گفت: این کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی، تجوید، مفاهیم، روان‌خوانی، صوت و لحن و تفسیر برگزار می‌شود، این کلاس‌ها با برگزاری فعالیت‌های فوق برنامه، تفریحی، مسابقات متنوع و اردوهای درون استانی همراه است.

نصرتی گفت: ثبت‌نام این کلاس‌ها تا ۲۰ خردادماه ادامه دارد و محل ثبت‌نام دارالقرآن شهید وارسته واقع در پارک شهید رجایی رو‌به‌روی شهرداری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۰۸۱۳۳۱۲۷۲۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha