اختتامیه جشنواره «عدالت قلم» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4147746
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

اختتامیه جشنواره «عدالت قلم» در همدان برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری آیین پایانی جشنواره «عدالت قلم» در استان خبر داد.

جشنواره عدالت قلمهادی فیض‌منش، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اينکه جشنواره «عدالت قلم» به صورت استانی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره خوشنویسی «عدالت قلم» به همت معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری انجمن خوشنویسان همدان برگزار شد که فراخوان جشنواره با موضوع عدالت، پرهیز از خشونت، صداقت و راستی و... دی‌ماه سال گذشته در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شد.

وی بیان کرد: انتخاب این جشنواره به صورت دو مرحله‌ای انجام شد که در مرحله نخست هنرمندان پس از ثبت‌نام در سایت جشنواره، تصویر آثار خود را ارسال کرده و در این مرحله ۱۲۳ اثر در سامانه الکترونیک دبیرخانه به ثبت رسید که در مرحله اول داوری از روی تصویر آثار ارسالی ۷۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: داوری نهایی آثار با حضور اساتید سیدعلی سجادی از اسدآباد، مهدی غفوری از ملایر، سیدعطااله سرمدی، جواد مؤمنی و علی سلطانی از همدان انجام و برگزیدگان مشخص شدند که در آیین پایانی که امروز برگزار می‌شود از آنها تقدیر خواهد شد.

فیض‌منش با بیان اینکه امروز، ۲۵ خردادماه آیین پایانی این نمایشگاه و گشایش نمایشگاه آثار منتخب برگزار می‌شود، گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان، ساعت ۱۶:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha