لزوم هدف‌گذاری برای جشنواره مدهامتان
کد خبر: 4154318
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
حجت‌الاسلام خداداده بیان کرد:

لزوم هدف‌گذاری برای جشنواره مدهامتان

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه کار برای قرآن، کار عمومی است، اظهار کرد: باید با چنین نگاهی برای جشنواره قرآنی مدهامتان، برنامه ریزی، طراحی و هدف‌گذاری کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در نشست با مدیران استانی این ستاد که امروز سه‌شنبه، ۲۰ تیر به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: میزان استقبال از جشنواره قرآنی مدهامتان و برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها ‌طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»‌، خیلی خوب بوده و روند به رو رشدی دارد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور اظهار کرد: هدفگذاری برای جشنواره قرآنی مدهامتان و تلاش برای افزایش حضور اهالی مساجد در این جشنواره، موضوع مهم و ضروری است. گاهی انجام برخی کار‌ها به منظور هویت‌سازی به کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لازم است، ولی در طول سال باید، کار‌های اساسی‌تر و جدی‌تر انجام داد.

وی در ادامه بر لزوم معرفی فعالیت‌ها و هویت کانون‌ها به ائمه جماعات مساجد تاکید کرد و گفت: با این کار می‌توانید از خدمات مساجد در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوید. کار برای قرآن، کار عمومی است و باید با چنین نگاهی برای جشنواره قرآنی مدهامتان، برنامه‌ریزی، طراحی و هدفگذاری کرد.

خداداده گفت: اگر برای این جشنواره طراحی‌های عملیاتی نداشته باشیم، قطعا این جشنواره هویت خود را در سطح مساجد پیدا نمی‌کند. فعالیت برخی از استان‌ها درباره این مسابقات قرآنی نشان داده که می‌توان کار‌های بزرگ و خوبی انجام داد. جشنواره قرآنی مدهامتان یک رزمایش و رویداد مهمی برای ما در طول یک سال است و می‌توانیم با عملیات مشترک و رفع موانع، اتفاق‌های بهتری رقم زد.

انتهای پیام
captcha