مراسم هیئت نرجسانه ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4155806
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰

مراسم هیئت نرجسانه ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود

مراسم عزادارای دهه اول محرم ویژه بانوان در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) به مدت 11 روز برگزار می‌شود.

محدثه حیدری جوان، مسئول هیئت نرجسانه همدانبه گزارش ایکنا از همدان‌، به نقل از روابط عمومی واحد خواهران هیئت رزمندگان ثارالله همدان، محدثه حیدری جوان، مسئول هیئت نرجسانه همدان، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل مراسم عزادارای دهه اول محرم ویژه بانوان در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) به مدت 11 روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شروع مراسم ساعت 16 با سخنرانی حجت‌الاسلام مهران‌فرد از مشهد و مداحی مداحان اهل بیت علیهم‌السلام است مراسم شیرخوارگان حسینی نیز در نخستین جمعه ماه محرم مصادف با 30 تیر ماه از 8 صبح در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد؛ نخستین مراسم شیرخوارگان جسینی در همدان در این حسینه برگزار شد.

حیدری جوان با بیان اینکه غرفه حجاب و عفاف فروش کتاب و مسابقه کتابخوانی و غیره از برنامه‌های جنبی مراسم است، بیان کرد: ویژه برنامه «بنات‌الحسین» با اجتماع دختران نوجوان 13 تا 30 سال در روز ششم محرم از دیگر ویژه‌برنامه‌های هیئت نرجسانه است و همزمان با مراسم ویژه مادران، حسینیه کودکان ویژه سنین 6 تا 10 سال هیئت برای آنها تشکیل می‌شود.

مسئول هیئت نرجسانه همدان ابراز کرد: کلیه برنامه‌ها با محوریت هیئت نرجسانه که همان واحد خواهران هیئت رزمندگان ثارالله همدان است برگزار خواهد شد؛ این هیئت در طول سال، جلسات هفتگی خود را دارد و در کلیه مناسبت‌های مذهبی ویژه‌برنامه آن را برگزار می‌کند و بیشتر فعالیت آن در ماه محرم است که مورد استقبال بانوان همدانی قرار گرفته است. سعی بر آن است که برنامه‌ها با محوریت دختران نوجوان باشد تا از ظرفیت دختران بیشترین استفاده شود لذا عمده کار هیئت برعهده آنها است و این وجه تمایز هیئت نرجسانه است.

انتهای پیام
captcha