برپایی نمایشگاه طرح «اسوه» در اسدآباد
کد خبر: 4170254
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

برپایی نمایشگاه طرح «اسوه» در اسدآباد

مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد از برپایی نمایشگاه طرح اسوه در راستای گرامیداشت کنگره ۸ هزار شهید سرافراز استان همدان در این شهرستان خبر داد.

معصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان اسدآبادمعصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: نمایشگاهی تحت عنوان طرح «اسوه» با هدف معرفی بسیجیان برتر کارآفرین و معرفی دستاوردهای آنها در طول سال برپا می‌شود.

وی ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی بسیجیان کارآفرین و موفق شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث می‌شود تا بسیجیان موفق الگویی باشند برای سایرین تا خدمات بهتری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه سه پایگاه مقاومت بسیج حضور دارند، گفت: پایگاه بسیج نورالزهرا روستای گذرکجین، ام کلثوم روستای مزرعه بید و پایگاه حضرت مریم مسجد امام رضا(ع) در شهر اسدآباد در نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه خدمات آموزشی و هم فروش صنایع دستی و خدمات فرهنگی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از امروز ۳۰ شهریورماه به مدت ۳ روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر در حسینیه مسجد جامع اسدآباد به همت بسیج جامعه زنان شهرستان برگزار می‌شود‌‌ و خرید و حضور در نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha