«طوفان الاقصی» افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را پایان داد
کد خبر: 4176742
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
فرماندار سنندج:

«طوفان الاقصی» افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را پایان داد

فرماندار شهرستان سنندج با تأکید بر حمایت کشورهای اسلامی و جامعه جهانی از مردم مظلوم فلسطین گفت: دستاورد اصلی طوفان الاقصی شکستن افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی بود.

حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندجحسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه در حادثه بیمارستان المعمدانی، این جنایت را اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امروز جامعه جهانی به ویژه کشورهای اسلامی باید در مقابله یاغی‌گری‌های اشغالگران صهیونیستی ساکت ننشیند و اعتراض خود را از جنایات وحشیانه آنان علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در  طول مدت عمر خبیثانه خود یک هیمنه پوشالی از خود ایجاد کرده بود که این قدرت پوشالی موجب یأس و ناامید جوانان فلسطینی و کشورهای عربی و اسلامی شده بود.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: رژیم صهیونیستی در این چند سال شکست‌ناپذیر بودن خود را به کشورهای اسلامی القا کرده بود لذا دستاورد اصلی طوفان الاقصی شکستن این افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی و ثابت کردن این جمله تاریخی سید حسن نصرالله بود که فرمود رژیم صهیونیستی به تأسی از قرآن خانه عنکبوتی است.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد این عملیات این بود که رژیم صهیونیستی که ادعای اشرافیت بر تحرکات جهانی را داشت، به سهولت و به همت مجاهدانه جوانان فلسطینی در چند ساعت تا عمق وجود این قدرت پوشالی نفوذ کردند و رژیم منحوس صهیونیسم در خلاء اطلاعاتی قرار داشتند و این امر برای جهانیان نمایان شد.

عسکری افزود: این امر نشان می‌دهد که اشرافیت اطلاعاتی که رژیم غاصب صهیونیسم از خود بیان می‌کردند، جز یک هیمنه پوشالی چیز دیگری نبوده و نیست و این رژیم پوشالی به تعبیر مقام معظم رهبری به طور قطع 25 سال آینده را نخواهد دید و با تأسی از روحیه و ارزش‌های اسلامی آینده از آن جوانان فلسطین است.

وی در ادامه با تأکید بر حمایت کشورهای اسلامی و جامعه جهانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: جوانان کشورهای اسلامی از زمان آغاز طوفان‌ الاقصی حمایت خود را از جوانان فلسطینی اعلام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان سنندج تأکید کرد: باید دولت‌های اسلامی به این ندای جوانان و ملت‌های اسلامی لبیک گفته و این وابستگی به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از بین ببرند و به فرموده مقام معظم رهبری روی اسب بازنده شرط‌‌بندی نکنند.

وی در پایان یادآور شد: توصیه این است که دولت‌های اسلامی به کمک جوانان خود آمده و زمینه‌های کمک اصلی از مادی و معنوی و دیپلماسی از مردم مظلوم غزه و فلسطین داشته باشند وگرنه در آینده ملت‌های اسلامی از آنان گذشت نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha