حمله به بیمارستان غزه نابودی اسرائیل را تسری بخشید
کد خبر: 4176987
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
استاندار کردستان:

حمله به بیمارستان غزه نابودی اسرائیل را تسری بخشید

استاندار کردستان اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیست را در تاریخ کم‌سابقه دانست و گفت: حمله به بیمارستان یکی از اقدامات ددمنشانه این رژیم منحوس بود که نه تنها کشورهای اسلامی بلکه جهانیان را تحت تأثیر قرار داد و این امر در نابودی اسرائیل تسری ایجاد خواهد کرد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با تسلیت شهادت مظلومانه کودکانه فلسطین به ویژه در بیمارستان المعمدانی غزه گفت: اقدام شجاعانه جوانان فلسطین در 19 مهرماه امسال یک اقدام تاریخی و بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام شجاعانه جوانان فلسطینی دو نکته حائز اهمیت را برای جهانیان روشن کرد، افزود: یکی اینکه تمام اقدامات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های استکبار جهانی در اراده پولادین و عزم و انگیزه و همت جوانان فلسطینی به ویژه اعضای حماس خللی ایجاد نکرده است و این اعتماد به نفس روز به روز بیشتر می‌شود.

استاندار کردستان بیان کرد: نکته دوم پیروزی شجاعانه حماس این است که همواره رژیم غاصب با یک هیمنه پوشالی دولت‌های اسلامی و منطقه را از توان خودشان محروم کرده بود و طوفان الاقصی نشان داد که واقعیت صهیونیست‌ها همان مثال خانه عنکبوتی در قرآن کریم بوده و صهیونیست یک واقعیت بسیار آسیب‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی به تعبیر مقام معظم رهبری آسیب غیرقابل جبرانی به رژیم پوشالی صهیونیسم وارد کرد، ادامه داد: اقدامات بعد از این حرکت تاریخی که از طرف رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد نشان‌دهنده استیصال و دستپاچگی آنان است چراکه قصد دارند تا نگاه‌های که با تردید جدی به توان و ماندگاری و آینده این رژیم غاصب نگاه می‌کنند، را تحت تأثیر قرار دهند.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: به اعتقاد بنده این اقدامات رژیم صهیونیستی دست‌و‌پازدن‌های آخر آنان است و این رژیم غاصب در باتلاق خود گرفتار شده و هر چقدر بیشتر دست‌وپا بزنند بیشتر فرو خواهند رفت.

وی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیست را در تاریخ کم‌سابقه دانست و افزود: حمله به یک بیمارستان و شهادت هزار نفر بیمار در آن یکی از اقدامات ددمنشانه و جنایتکارانه این رژیم منحوس بود که نه تنها کشورهای اسلامی بلکه جهانیان را تحت تأثیر قرار داد و این امر در نابودی اسرائیل تسری ایجاد خواهد کرد.

استاندار کردستان اظهار کرد: امیدواریم تحولات در حال شکل‌گیری با پشتیبانی امت اسلامی و حمایت و اتحاد دولت‌های اسلامی به زودی زود منجر به پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف شود.

وی افزود: مهم‌ترین حمایت کشورهای اسلامی از جوانان فلسطینی این است که رابطه خود با اسرائیل را به طور کامل قطع کنند و موجودیت این رژیم  جعلی را زیر سؤال ببرند.

زارعی‌کوشا وحدت کلمه کشورهای اسلامی را یکی دیگر از اقدامات در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: امروز کشورهای اسلامی باید اختلافاتی که در هر زمینه‌ای داشتند را کنار گذاشته و اولویت اول آنان حمایت از فلسطین باشد و هم جامعه اسلام و هم تمام مجامع مربوط به کشورهای اسلامی وظیفه دارند که مقدمات لازم برای اعلام موضع قاطع خود در برابر رژیم منحوس اسرائیل را فراهم کنند.
وی یادآور شد: دشمن صهیونیست‌ها در جهان فقط کشورهای اسلامی نیستند اما اگر اتحاد اسلامی صورت گیرد، بسیاری از کشورهای آزاده جهان و یهودیان و مسیحیان دنیا آماده هستند تا به این اجتماع بپیوندند و دشمنی خود را با این رژیم جعلی اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha