۱۹ دانش‌آموز همدانی در جشنواره «امید فردا» حائز رتبه شدند
کد خبر: 4178451
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

۱۹ دانش‌آموز همدانی در جشنواره «امید فردا» حائز رتبه شدند

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش ۱۹ دانش‌آموز همدانی در جشنواره سراسری «امید فردا» خبر داد.

دانش آموزانمجتبی قمری، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با عنوان جشنواره «امید فردا» با شرکت ۱۷ هزار دانش‌آموز همدانی آغاز به‌کار کرده بود که از این تعداد سه هزار و ۷۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند و یک هزار و ۵۰ نفر نیز رتبه‌های اول تا سوم را در بین رشته‌های مختلف کسب کردند‌.

وی ادامه داد: از میان افراد منتخب، تعدادی از آثار ویژه به تهران ارسال شد و طی مسابقات سراسری که در روزهای گذشته در استان تهران برگزار شد، ۱۹ دانش‌آموز همدانی(12 دختر و 7 پسر) توانستند رتبه‌های اول این جشنواره را کسب کنند.

قمری اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های آوایی شامل سرود، آواز، سازهای مختلف ایرانی، هنرهای نمایشی شامل نقالی، فیلم، نمایش عروسکی و...، هنرهای تجسمی شامل خطاطی، نقاشی، جاجیم‌بافی، سفال و منبت‌کاری، رسانه شامل نشریه الکترونیکی، نقد کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه جشنواره «امید فردا» در ۸۰ رشته برگزار شد، گفت: کشف استعداد و شکوفا دادن استعدادهای دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف برگزاری این مسابقات بود.

انتهای پیام
captcha