جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» تا 20 آبان در همدان تمدید شد
کد خبر: 4180328
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» تا 20 آبان در همدان تمدید شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق گفت: این جشنواره تا 20 آبان‌‌ماه جاری تمدید شد.

جشنواره مدرسه عشقبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، وحید خادمی، معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق اظهار کرد: این جشنواره تا 20 آبان‌‌ماه جاری تمدید شد.

وی افزود: هدف از اجرای این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی، هنری نوجوانان و جوانان مستعد و انقلابی است. تاکنون بیش از 750 اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 20 آبان‌‌ماه جاری آثار ارسالی داوری می‌شوند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه‌ می‌یابند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان محورهای جشنواره مردمی مدرسه عشق را شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم اعلام کرد.

وی اظهار کرد: این جشنواره شامل بخش هنرهای تصویری و نمایشی، بخش پویانمایی، بخش هنرهای تجسمی، بخش سرود و موسیقی، بخش ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال و بخش نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی است.

خادمی گفت: برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی از جمله سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند و… درنظر گرفته شده است. هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس madreseheshgh.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha