اضافه شدن بخش نهضت مقاومت به جشنواره «نذر قلم»
کد خبر: 4180790
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

اضافه شدن بخش نهضت مقاومت به جشنواره «نذر قلم»

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان از اضافه شدن بخش نهضت مقاومت با توجه به شهادت مردم بی‌گناه غزه به جشنواره «نذر قلم» خبر داد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از انتشار فراخوان دومین جشنواره «نذر قلم» خبر داد و اظهار کرد: اضافه شدن بخش نهضت مقاومت به این جشنواره در راستای حمایت از مردم غزه بوده است.

وی افزود: شهدای دانش‌آموز، زنان و نهضت مقاومت، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، زنان و پیروزی انقلاب اسلامی، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و وصایای شهدا، نهاد خانواده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی شهدا، مادران و همسران شهدا، انقلاب اسلامی دفاع مقدس و نهضت مقاومت، سبک زندگی جهادی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایثار و شهادت در اندیشه مقام معظم رهبری، ایثار و شهادت در مکتب سردار سلیمانی محورهای این جشنواره هستند.

برخوردار به قالب‌های ارسال آثار اشاره کرد و گفت: یادداشت علمی و یادداشت‎های ژورنالی، کلیپ سه دقیقه‌ای در مورد زنان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مکتب حاج قاسم و شهدای دانش‌آموز، عکس‌نوشته، دلنوشته، خاطرات کوتاه، مقاله، پادکست، نقاشی، داستان کوتاه، اینفوگرافی، پایان‌نامه قالب‌های این جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه به www.bonyaddefa.ir/zanan مراجعه کنند و یا با شماره 02188754086 تماس بگیرند. نحوه ارسال آثار نیز از طریق جیمیل به آدرس z.defam@gmail.com و یا ارسال اثر به شماره 09981127864 در پیام‌رسان سروش اعلام شده است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان گفت: به ۲۰ نفر برگزیده جشنواره جوایز مالی نفیسی اهدا خواهد شد علاوه بر این آثار برگزیده در سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و فصل‌نامه‌های معتبر علمی منتشر خواهد شد و همچنین در کتاب مجموعه آثار جشنواره به چاپ خواهد رسید. مهلت ارسال آثار نیز تا اول بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود. مراسم اختتامیه ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha