برگزاری 400 برنامه همزمان با هفته بسیج در ملایر
کد خبر: 4182883
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

برگزاری 400 برنامه همزمان با هفته بسیج در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری 400 برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان ملایر تصریح کرد: این برنامه‌ها در 232 پایگاه بسیج، حوزه‌های مقاومت، اقشار مختلف بسیج و در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

نشست خبری فرمانده سپاه ملابربه گزارش ایکنا از همدان، علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایر امروز 28 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن تبریک آغازهفته بسیج، اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان‌ماه با شعار «بسیج؛ امید ملت ایران» آغاز و تا 5 آذر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به حوادث غزه برنامه‌های هفته بسیج متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، افزود: جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ بسیجی انقلاب اسلامی است و اگر امروز می‌بینیم ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در مقابل ظلم و ستم جنایتکاران رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند برگرفته از همین فرهنگ بسیج است.

فرمانده سپاه ملایر با استناد فرمایش امام راحل بر طنین‌انداز شدن فرهنگ بسیجی در جای جای دنیا و خشم مستکبران از فراگیری این فرهنگ، گفت: اگر امروز می‌بینیم که اسرائیل از مقاومت مردم فلسطین به ستوه آمده و آمریکا و غرب به کمک اسرائیل آمده به خاطر این است که برای بقای اسرائیل احساس خطر می‌کنند و در راستای فرمایشات رهبری بی‌شک پیروزی قطعی به زودی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری 400 برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان ملایر، تصریح کرد: این برنامه‌ها در 232 پایگاه بسیج، حوزه‌های مقاومت، اقشار مختلف بسیج و در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فارسی با اشاره به روز شمار هفته بسیج برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان همزمان با آغازین روز از هفته بسیج، دیدار مسئولان و بسیجیان با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای بسیجی و جانبازان را از برنامه‌های هفته بسیج در ملایر برشمرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مساجد، شهری و روستایی، یادواره های شهدا در منزل شهید با عنوان یادواره های خانگی شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

وی کلنگ‌زنی حوزه مقاومت در شهر زنگنه، افتتاح واحدها و کارگاه‌های مختلف، چند واحد مسکونی، غسالخانه، توزیع 15 سری جهیزیه هر کدام به مبلغ 50 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند شناسایی شده و... را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر دانست و افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، اجرای نمایش های خیابانی توسط بسیج هنرمندان، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی در رشته‌های مختلف، اردوهای پیشرفت، بازدید دانش آموزان بسیجی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، اردوهای جهادی پزشکان در مناطق محروم، کلينيک دامپزشکی در روستاها، تجلیل از جهادگران بسیجی،  عصر شعر بسیج و... از دیگر برنامه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر همچنین از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور در هفته بسیج اشاره کرد و این دانش آموزان در قالب 3 اتوبوس هر اتوبوس 40 نفر به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی افزود: غباروبی گلزار شهدا، رزمایش گشت‌های رضویون، محفل انس با قرآن با همکاری اوقاف در مدرسه سیفیه، رژه اقتدار موتورسواران در سطح شهر و.. از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج در ملایر است.

فارسی با اشاره به اینکه همزمان با 5 آذر ماه همه ساله تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان حماسه اقتدار در سالن الغدیر برگزار می‌شود، گفت: با توجه به دیدار رهبری با بسیجیان و استفاده بسیجیان سراسر کشور از این سخنرانی در 5 آذر طبق تصمیم کشوری امسال قرار است همایش اقتدار بسیجیان سوم آذر ماه برگزار شود و این مراسم با حضور اقشار مختلف بسیج امسال در سوم آذر ماه در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

 وی با تأکید بر برگزاری باکیفیت برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان ملایر یادآور شد: همه برنامه‌ها با رویکرد مردمی است، بسیج که خود از بطن مردم شکل گرفته و خدمت‌گذار مردم بوده و در هر عرصه‌های که مردم نیاز دارند بسیج خدمات خود را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha