انجام مرحله غربالگری و ضبط مقدماتی چهلمین مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4185267
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
در مرکز امور قرآنی اوقاف شاهدیم

انجام مرحله غربالگری و ضبط مقدماتی چهلمین مسابقات بین‌المللی قرآن

مرحله غربالگری و ضبط مقدماتی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از 9 آذرماه از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده است.

مرحله غربالگری و ضبط مقدماتی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران

اصغر خسروی، رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول حوزه بین‌الملل این مرکز در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز مرحله غربالگری و ضبط مقدماتی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: مرحله مقدماتی رشته حفظ کل قرآن در بخش بانوان از 9 آذر آغاز شد و مرحله ضبط مقدماتی حفظ انجام شد.

وی ادامه داد: مرحله غربالگری رشته ترتیل قرآن در بخش بانوان نیز توسط داوران جمعه، 10 آذرماه ارزیابی شد تا نفرات برتر راهیافته به مرحله مقدماتی مشخص شوند. همچنین شنبه نیز مرحله غربالگری رشته‌های قرائت و ترتیل و هم مرحله ضبط مقدماتی رشته حفظ کل در بخش آقایان در حال انجام است.

خسروی بیان کرد: پس از ضبط مرحله مقدماتی رشته حفظ کل، بحث غربالگری انجام خواهد شد. مرحله مقدماتی داوری آثار و فایل‌ها در دی‌ماه انجام می‌شود و نفراتی که حد نصاب و بالاترین نمره را کسب کرده باشند به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

انجام مرحله غربالگری و ضبط مقدماتی چهلمین مسابقات بین‌المللی قرآن

وی با اشاره به حضور متسابق از 105 کشور در این دوره از مسابقات افزود: کار غربالگری این افراد در حال انجام است که بهترین‌ها به مرحله مقدماتی راه پیدا خواهند کرد و آنهایی که از مرحله مقدماتی بالاترین رتبه را کسب کرده باشند به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند. این مرحله با همکاری کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در حال انجام است.

رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، اواخر بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha