اسدآبادی‌ها مهمانی گمنام دارند
کد خبر: 4186994
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

اسدآبادی‌ها مهمانی گمنام دارند

مردم شهرستان اسدآباد ۷۲ ساعت میزبان شهید گمنام خواهند بود، این شهید سرافراز در پارک ملت اسدآباد خاکسپاری خواهد شد.

شهید گمنامبه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با ایام فاطمیه بوی عطر شهادت و ایثار با تشییع پیکر شهید گمنام در اسدآباد خواهد پیچید. اسدآبادی‌ها مهمانی از جنس شهادت و ایثار، غربت و عزت، شهامت و دلیری دارند. مردم اسدآباد ۷۲ ساعت میزبان شهید گمنام خواهند بود، این شهید سرافراز در پارک ملت اسدآباد خاکسپاری خواهد شد.

طی این ۷۲ ساعت پیکر مطهر این شهید گمنام مهمان مساجد، حسینه‌ها و مدارس خواهد بود. همزمان با سالروز شب شهادت حضرت زهرا(س) مراسم وداع با شهید گمنام در مسجد فاطمیه الزهرا(س) برگزار می‌شود. همچنین در دو مدرسه دخترانه و پسرانه مراسم وداع با این شهید با همکاری اداره آموزش‌ و پرورش اسدآباد برگزار می‌شود.

مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید گمنام همزمان با نماز مغرب و عشا، ۲۴ آذرماه در مسجد فاطمه الزهرا(س) اسدآباد، ساعت ۲۰:۳۰، 24 آذرماه در شهرک فرهنگیان مسجد موسی ابن جعفر(ع)، ساعت 8 صبح، ۲۵ آذرماه در سالن اجتماعات خلیج فارس و در جمع دختران دانش‌آموز شهرستان، ساعت ۹:۳۰ صبح، 25 آذرماه‌ در جمع دانشجویان شهرستان در دانشگاه سیدجمال‌الدین، ساعت ۱۰:۳۰، 25 آذرماه وداع دانش‌آموزان پسر شهرستان در مجتمع خلیج فارس، ساعت ۱۴:۳۰، 25 آذرماه مراسم وداع با شهید گمنام در مسجد امام حسن عسکری(ع) روستای چنارعلیا، همزمان با نماز مغرب و عشا و 25 آذرماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله جنت‌آباد شهر پالیز برگزار می‌شود.

همچنین ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۵ آذرماه وداع با شهید گمنام در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) مسجد جامع با حضور بانوان شهرستان، ساعت ۲۰ روز ۲۵ آذرماه در مسجد علی‌ بن‌ ابیطالب اسدآباد، ساعت ۲۱ روز ۲۵ آذرماه در مسجد ولیعصر(عج) اسدآباد، ساعت ۸:۳۰ روز ۲۶ آذرماه مراسم قرائت زیارت عاشورا و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام از مسجد علی‌ بن ابیطالب به سمت پارک ملت اسدآباد همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) و شهید گمنام نیز ۲۶ آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

در نهایت پیکر این شهید والامقام در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) در پارک ملت در همجواری مسجد این پارک به خاک سپرده خواهد شد.

با خاکسپاری این شهید‌والامقام تعداد شهدای گمنام اسدآباد به عدد چهار می‌رسد.

انتهای پیام
captcha