پویش «یلدای مهربانی» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4188153
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

پویش «یلدای مهربانی» در اسدآباد برگزار می‌شود

رئیس خيريه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد از برگزاری پویش «یلدای مهربانی» در این شهرستان خبر داد.

پویش «یلدای مهربانی»سلطان‌علی هادی، رئیس خيريه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پویش یلدای مهربانی با هدف تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این پویش خيران و مردم نیکوکار از طریق کمک‌های نقدی خود، احتیاجات شب یلدایی خانواده‌های نیازمند را تأمین می‌کنند. پيش‌بينی می‌شود در این پویش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای تهیه ۲۰۰ بسته جمع‌آوری شود؛ اقلام این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، گوشت، برنج است.

هادی با بیان اینکه این پویش از ایام فاطمیه شروع و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد، گفت: در سال گذشته به همین مناسبت ۱۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و به همین منظور برای کمک به نیازمندان شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۵۲۹۹۵۲۳۹۴۲ پیش‌بینی شده است.

هادی گفت: در پویش «مثل فرزند خودم» که به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار شد، ۱۵۰۰ بسته لوازم تحریر به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در بین دانش‌آموزان خانواده‌های محروم شهرستان توزیع شد.

مسئول دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد با اشاره‌ به طرح باقیات‌الصالحات «سفینة‌النجاه» این مؤسسه خیریه تصریح کرد: در این طرح خیرین می‌توانند به نیت اموات، سلامتی بیماران و سایر اعضای خانواده خود کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در اول ماه قمری به این مؤسسه پرداخت کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به محل مؤسسه به نشانی میدان امام خمینی(ره) طبقه فوقانی مؤسسه مهدیه مراجعه کنند یا با شماره ۰۸۱۳۳۱۱۳۵۷۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha