اجرای طرح «معجزه مادری» با معرفی مادران نقش آفرین همدان
کد خبر: 4188328
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

اجرای طرح «معجزه مادری» با معرفی مادران نقش آفرین همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: طرح معجزه مادری از 20 آذرماه تا 13 دی ماه برگزار می‌شود که در این طرح از مادران تاثیر گذار در محورهای مختلف تجلیل می‌شود.

طرح معجزه مادریحجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، به اجرای طرح معجزه مادری اشاره و اظهار کرد: این طرح یک طرح ملی است که اداره کل تبلیغات استان‌ها آن را دنبال و برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در استان همدان نیز این طرح از 20 آذرماه تا 13 دی‌ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، افزود: در این طرح تکریم یک هزار و 402 مادر تأثیرگذار را داریم که در محورهای مختلف شامل مادران شهدا، مادران فعال در عرصه خدمت، مادران مولد و کارآفرین و مادران دارای چهار فرزند و بالای چهار فرزند و مادران کنشگر و مسجدی در هر شهرستان معرفی می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: در هر شهرستان 18 مادر به نیت سن حضرت زهرا(س) قرار است شناسایی و معرفی شوند که از آنها تجلیل و تکریم خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این طرح از صاحبان آثار چند رسانه‌ای در بخش‌های ویدیو، عکس و دلنوشته از نقش مادران تأثیرگذار تجلیل می‌شود، گفت: علاقمندان آثار خود را به به آیدی @nehzat_eslami_hmd یا شماره 09915986304 در ایتا ارسال کنند که شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی را به همراه آثار ارسال و به برگزیدگان در دو بخش عمومی و اصحاب رسانه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha