ملت بحرین در مقابل خیانت حکومت ساکت نخواهد ماند
کد خبر: 4189277
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق:

ملت بحرین در مقابل خیانت حکومت ساکت نخواهد ماند

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به پیوستن بحرین به ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ تأکید کرد که ملت بحرین در برابر خیانت حکومت و پاسداری آن از منافع اشغالگران اسرائیلی ساکت نخواهد ماند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق، تاکید کرد که پیوستن دولت بحرین به اتحاد اعلام شده توسط آمریکا برای حفاظت از منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی در دریای سرخ، خیانت به ملت بحرین، ملت فلسطین و آرمان عربی و اسلامی است.

الدیهی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مردم بحرین نمی‌توانند در برابر این خیانت در پیوستن به دولت برای حفظ منافع اشغالگران اسرائیل و جنایات آن سکوت کنند. این اقدام مشارکت در تشدید محاصره ملت فلسطین است.

وی به حکومت بحرین هشدار داد که شرکت این کشور در این اتحاد کثیف، این کشور را مستقیماً وارد جنگی می‌کند که هر روز جان فلسطینی‌های زیادی را می‌گیرد. 

الدیهی خاطرنشان کرد: مردم ما که توافق عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها را رد کردند، به سرعت مخالفت خود را با مشارکت این رژیم در این اتحاد اعلام کردند.

وی تاکید کرد که بحرین نباید به ابزاری برای تامین منافع اسرائیل در دریای سرخ تبدیل شود.

در همین رابطه شب گذشته جمع زیادی از مردم بحرین در منامه، پایتخت این کشور تظاهرات کرده و مشارکت کشورشان در ائتلافی که توسط ایالات متحده برای تامین امنیت و حفاظت از کشتیرانی در دریای سرخ ایجاد شده است را اعلام کردند.

تظاهرکنندگان در خیابان‌های منامه بنرهایی حمل کردند که روی آن نوشته شده بود: «مردم بحرین مخالف اتحاد خیانت‌کارانه هستند»، «شما فلسطین را ناامید می‌کنید... اسلام شما کجاست»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «ما همه فلسطین و یمن هستیم».

انتهای پیام
captcha