انتقال کودکان بستری بعثت به بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان همدان
کد خبر: 4190469
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

انتقال کودکان بستری بعثت به بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان همدان

رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: روند انتقال کودکان بستری در بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان آغاز و این بیمارستان از امروز آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم همدان است.

محمدمهدی مجذوبی رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدمهدی مجذوبی رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدان، امروز ۷ دی‌ماه، در حاشیه آغاز انتقال کودکان بستری در بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با اشاره به تکمیل و تجهیز بیمارستان اکباتان اظهار کرد: کلنگ احداث این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ (۱۵ سال قبل) به زمین خورد اما در طول این سال‌ها در فراز و نشیب مدیریت‌ها و تصمیم‌های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت سیزدهم رسید و با عنایت دولت و همت دانشگاه علوم پزشکی همدان به اتمام رسید تا افتخاری برای استان همدان باشد.

وی بیان کرد: همزمان با اتمام ساخت این بیمارستان تجهیزات پزشکی بیمارستان نیز نصب شد و این بیمارستان در ۲۷۲ تخت، ۶ طبقه درمانی، ۲ طبقه پاویون پزشکان و کتابخانه و ۳ طبقه ساختمان الحاقی آماده ارائه خدمات به مردم می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بخشی از نیروی مورد نیاز این بیمارستان نیز طی آزمون های استخدامی برگزار شده جذب شده است.

 

انتهای پیام
captcha