اجتماع حماسه ۹ دی در ۱۵ نقطه استان همدان
کد خبر: 4190531
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

اجتماع حماسه ۹ دی در ۱۵ نقطه استان همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی در 15 نقطه استان همدان خبر داد.

حماسه 9 دیحجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه هفته بصیرت با شعار مقاومت با برنامه‌های مختلفی از نهم تا سیزدهم دی‌ماه در سراسر استان همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت در ۱۵ نقطه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان همدان نیز تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت با شعار مقاومت و مقابله با نقشه‌های آمریکایی صهیونیستی در میدان امامزاده عبدالله برگزار می‌شود، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک است، این مراسم با برنامه‌های متنوع فرهنگی شعر خوانی، سرود، قطع نامه و... همراه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: در هفته بصیرت و مقاومت برنامه‌های دیگری نیز در استان برگزار می‌شود که شامل برپایی نمایشگاه عکس در خصوص فتنه ۸۸، کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های بصیرتی، تبیین بیانات مقام معظم رهبری و سایر برنامه‌های فرهنگی و... خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به همزمانی ولادت حضرت زهرا(س) با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اجتماع سادات فاطمی در سطح شهر همدان با همکاری سپاه و سایر نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha