بیانیه شورای قرآن همدان در پی محکومیت حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4191990
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

بیانیه شورای قرآن همدان در پی محکومیت حادثه تروریستی کرمان

دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در پی اقدام تروریستی در مزار شهدای کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار دلها و کشتار جمعی از هموطنان ضمن محکومیت این اقدام فاجعه بار بیانیه‌ای صادر کرد.

حادثه تروریستیبه گزارش ایکنا از همدان، دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در پی اقدام تروریستی در مزار شهدای کرمان همزمان با سالروز شهادت سرداردلها و کشتار جمعی از هموطنان ضمن محکومیت این اقدام فاجعه بار بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (٢٢٧ شعراء) 

بار دیگر و در برهه‌ای حساس از زمان، ایران اسلامی شاهد حرکت ظالمانه و ددمنشانه استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار و ایادی دست نشانده و حامیان خائن، غافل و سرسپرده جنایتکارشان در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان مظلوم و زائران مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان شهید پرور کرمان بود. 

دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بدانند، که با این گونه ترورها و اقدامات جنایتکارانه، هیچگاه خللی در اراده پولادین و عزم آهنین این امت عظیم و ملت هوشیار وارد نکرده و به تعبیر معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) موجب بیدارتر شدن امت می‌شود.

دبیرخانه شورای قرآن استان همدان، ضمن محکومیت این اقدام عاجزانه وکوردلانه دشمنان، شهادت مظلومانه آن عزیزان را به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و بویژه خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض نموده، و از درگاه حضرت باریتعالی صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و شفای عاجل مجروحان حادثه را مسئلت می نماید.

دبیرخانه شورای قرآن استان همدان

۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ه. ش

انتهای پیام
captcha