درخشش خبرنگاران ایکنا همدان در نهمین جشنواره ابوذر
کد خبر: 4193432
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

درخشش خبرنگاران ایکنا همدان در نهمین جشنواره ابوذر

در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از علی تکلو عکاس و اکرم یوسفی پارسا سردبیر خبرگزاری ایکنا همدان تجلیل شد.

جشنواره ابوذر همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه و همچنین یادبود شهدای خبرنگار غزه با سخنرانی دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان استانی عصر امروز 21 دی‌ماه در مجتمع بوعلی سینا همدان برگزار شد.

در این مراسم از علی تکلو عکاس ایکنا به عنوان رتبه دوم بخش عکس و اکرم یوسفی پارسا سردبیر ایکنا همدان به عنوان رتبه دوم بخش مصاحبه تجلیل شد.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ارسال هزار و ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره همراه بود که ۶۳۵ اثر با تصمیم هئیت انتخاب به داوری راه پیدا کرد و از نفرات اول تا سوم هر بخش تجلیل شد.

این آثار در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست و در محورهای «مهار تورم - رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بود.

انتهای پیام
captcha