قانون شفافیت در هزینه انتخابات برای اولین بار اجرا می‌شود
کد خبر: 4193900
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

قانون شفافیت در هزینه انتخابات برای اولین بار اجرا می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امسال برای اولین بار قانون شفافیت در هزینه انتخابات در حال اجراست، گفت: تعامل تنگاتنگ بین ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت وجود دارد و ۱۳۴۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده و حدود ۵ درصد به صندوق‌ها اضافه شده است.

حسن رضانیا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حسن رضانیا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان امروز، 24 دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان اظهار کرد: دشمن به‌دنبال بیرون کردن مردم از عرصه، دلسرد کردن و ایجاد ناامیدی است، هر کس در هر مسئولیتی که دارد باید مردم را به انتخابات دعوت کند و این نوعی جهاد سیاسی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: امروز آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داریم، هیئت‌های اجرایی کارهای خود را به شایستگی انجام داده‌اند، ۸۹ درصد کاندیداها تأیید شده‌اند که بسترساز مشارکت در انتخابات است و در این صورت رقابت واقعی را شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ستاد امنیت انتخابات به‌خوبی کار خود را انجام می‎‌دهد، اظهار کرد: به تمام مدیران ابلاغ و تذکر جدی داده‌ایم که حق ندارند له و علیه کسی کار کنند، تشکیل کمیته مشارکت‌های مردمی در استان انجام شده و ۵۰۰ جلسه مشارکت‌افزایی با اصناف مختلف مردم برگزار شده است، هر روز برای انتخابات برنامه داریم و به ترتیب نشست‌هایی با کاندیداها در حال برگزاری است.

رضانیا گفت: امسال برای اولین بار قانون شفافیت در هزینه انتخابات در حال اجراست، تعامل تنگاتنگ بین ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت وجود دارد و ۱۳۴۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده و حدود ۵ درصد به صندوق‌ها اضافه شده است.

همچنین در ابتدای این جلسه علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان اظهار کرد: تمام توان و تلاش خود را برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌ رو باید به کار ببریم، چراکه دشمن به دنبال مشارکت حداقلی است و از هیچ ابزاری فروگذار نیست.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از همه ظرفیت خود و حوزه علمیه برای کار در نقاط مختلف استان استفاده کند و جهاد تبیین را مدنظر داشته باشد، در این ایام باید برای مردم امیدآفرینی کرد و نقاط مثبت را بیشتر مطرح کرد، نباید همسو و همراه با دشمن حرکت کنیم.

قاسمی فرزاد یادآور شد: برای دوام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی باید حماسه دیگری آفرید، باید با نگاه واقع‌بینانه مباحث را دنبال کنیم، دشمن شبانه‌روزی در تلاش است و یک نمونه آن فاجعه کرمان است.

انتهای پیام
captcha