ویزیت رایگان بانوان نابارور در اسدآباد
کد خبر: 4194225
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

ویزیت رایگان بانوان نابارور در اسدآباد

مسئول گروه جهادی مردمی «به سوی ظهور» اسدآباد از ویزیت رایگان بانوان نابارور شهرستان به همت این گروه جهادی خبر داد.

گروه جهادی پزشکیزیبا عزیزی، مسئول گروه جهادی مردمی «به سوی ظهور» شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: گروه جهادی مردمی «به سوی ظهور» به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و در راستای سیاست کلی نظام در عرصه جمعیت اقدام به فعالیت جهادی می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مسئله جمعیت است، گفت: این گروه جهادی هر سه‌شنبه در یکی از روستا‌های شهرستان‌ و مناطق کم‌برخوردار شهر حضور پیدا می‌کند و مسائل مربوط به جمعیت، فرزندآوری و احکام سقط جنین را برای بانوان مطرح می‌کند.

عزیزی با بیان اینکه این گروه به مدت دو سال است که در این عرصه مشغول نقش‌آفرینی است، افزود: این گروه مردمی از زیرمجموعه‌های کمیته جمعیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان هستند که تا به حال به 12 روستا اعزام شده‌اند و در این اعزام‌ها مبلغان حوزه علمیه الراضیه(س) اسدآباد و اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد حضور دارند.

وی در ادامه یکی از برنامه‌های این گروه مردمی را ویزیت رایگان بانوان نابارور طی روزهای سوم و چهارم اسفندماه سال جاری برشمرد و گفت: این رویداد با حضر دکتر حسینی‌تبار و تیم پزشکی کانون رویای مادری استان تهران در حوزه علمیه الراضیه(س) برگزار می‌شود.

مسئول گروه جهادی مردمی «به سوی ظهور» شهرستان اسدآباد بیان کرد: بانوان جهت هماهنگی و ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۹۹۸۶۶۹۱۹ تماس بگیرند، یا به آیدی @sahebzaman1184 در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha