مراسم معنوی اعتکاف در ۸ مسجد اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4195008
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مراسم معنوی اعتکاف در ۸ مسجد اسدآباد برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری آیین اعتکاف در ۸ مسجد شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این آیین بزرگ به صورت کاملا مردمی در شهرستان برگزار می‌شود.

اعتکافعلی‌اصغر طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مراسم اعتکاف امسال نیز همچون سال‌های گذشته در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ آقا و ۴۰۰ خانم در ماه رجب در اسدآباد معتکف شدند، گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان بیش از هزار نفر باشد، برای برگزاری این مراسم معنوی ۸ مسجد شهرستان پیش بینی شده است.

طالبی گفت: برای برگزاری این آئین معنوی مسجد امام رضا(ع) محله خاکریزها برای آقایان و مسجد جامع اسدآباد برای بانوان در نظر گرفته شده و مراسم ویژه دانش‌آموزان پسر با همکاری اداره آموزش‌وپرورش مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک سید احمد و برای دانش‌آموز دختر مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی افزود: مسجد جامع شهر پالیز، مسجد شهر آجین، مسجد روستای موسی‌آباد، مسجد روستای چنار، مسجد روستای قاسم‌آباد هم ویژه آقایان و هم ویژه بانوان برای برگزاری این مراسم معنوی در نظر گرفته شده است، برنامه‌های این مراسم معنوی شامل برگزاری محفل‌های انس با قرآن کریم، حلقه‌های معرفتی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) است.

طالبی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در مراسم اعتکاف ماه رجب ثبت‌نام کنند، گفت: از پنج‌شنبه گذشته ثبت‌نام از معتکفین شروع شده و تا ۴ بهمن ماه ادامه دارد، هزینه ثبت‌نام برای هر معتکف ۲۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
captcha