نعیم قاسم: با تداوم جنگ پاسخی شدید و مؤثر به اسرائیل می‌دهیم
کد خبر: 4196116
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

نعیم قاسم: با تداوم جنگ پاسخی شدید و مؤثر به اسرائیل می‌دهیم

معاون دبیر کل حزب‌الله گفت: باید بدانیم تا زمانی که جنگ در غزه متوقف نشود، در لبنان هم نمی‌تواند متوقف شود و اگر اسرائیلی‌ها هدف‌گیری لبنان را گسترش دهند، ما نیز با توسعه نیروی خود پاسخی شدید و مؤثر به این تجاوزها خواهیم داد.

به گزارش ايكنا به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با حضور در مراسم رونمایی کتاب «توصیه‌های امام خامنه‌ای به مدیران و خدمتگزاران»(الوصایا العلویه للمدیرین و العاملین) در بیروت گفت: برخی حزب الله و مقاومت در لبنان را به خاطر انجام وظیفه سرزنش می‌کنند، در حالی که این توبیخ باید متوجه کشورهای عربی و اسلامی و کسانی که در مقابل این ائتلاف بین‌المللی ظالم و طغیانگر که در مقابل فلسطینی‌ها قرار گرفته‌اند، باشد که هیچ اقدامی در حمایت از فلسطین انجام ندادند.

وی افزود: ما بهای انجام وظیفه خود را در جنوب لبنان می‌پردازیم و با همه توان خود تلاش می‌کنیم تا باری از دوش مردم خود برداریم و آنها بتوانند زندگی خود را ادامه دهند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: جان‌نثاری رزمندگان مقاومت نشان می‌دهد که حزب‌الله به فکر حمایت از کشور بوده و بهای آن را هم می‌پردازد و هرکاری که جنبش مقاومت اسلامی لبنان انجام داده، چه قبل از جنگ و چه بعد از آن، همسو با منافع لبنان بوده است. ما در داخل کشور نیز هرکاری که نیاز باشد برای تسهیل زندگی مردم انجام می‌دهیم و هرگز نگفته‌ایم که جنگ در جنوب لبنان یا جنگ غزه مانع از انجام وظایف داخلی ما در کشور می‌شود.

معاون دبیرکل حزب‌الله گفت: جنگ فعلی هیچ ارتباطی به مسائل داخلی ندارد و مانع از آن نمی‌شود که ما وظایف خود را در امور سیاسی از جمله مسئله ریاست‌جمهوری یا ... انجام دهیم. اگر لبنانی‌ها برای انتخاب رئیس جمهور توافق کنند ما همین فردا آماده رفتن به جلسه برای انتخاب رئیس جمهور هستیم و در این روند مشارکت می‌کنیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: باید بدانیم تا زمانی که جنگ در غزه متوقف نشود، در لبنان هم نمی‌تواند متوقف شود و اگر اسرائیلی‌ها هدف‌گیری لبنان را گسترش دهند، ما نیز با توسعه نیروی خود پاسخی شدید و مؤثر خواهیم داد و اسرائیل متوجه می‌شود که ما چه می‌گوییم.

شیخ قاسم در پایان تأکید کرد: هرگونه بحث سیاسی مربوط به جبهه جنوب نیز به بعد از جنگ غزه موکول می‌شود.

انتهای پیام
captcha