نعیم قاسم: تنها با سلاح و مقاومت دشمن وادار به عقب‌نشینی می‌شود
کد خبر: 4202244
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

نعیم قاسم: تنها با سلاح و مقاومت دشمن وادار به عقب‌نشینی می‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله با تأکید بر اینکه برگزاری نشست‌های متعدد و صدور بیانیه محکومیت، اشغالگران صهیونیست‌ را وادار به عقب‌نشینی نمی‌کند، تصریح کرد: تنها با سلاح و مقاومت است که می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی از تجاوزات کرد و این همان راهی است که ما انتخاب کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله طی سخنانی در مراسم یادبود شهدای مقاومت در بیروت تصریح کرد: رویارویی ما با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان به نفع غزه و خود لبنان است تا دشمن بداند اگر به فکر مرحله دوم از درگیری‌ها باشد، این بار نوبت ماست و ما در آمادگی کامل برای مقابله با چالش‌ها، به هر قیمتی هستیم.

وی افزود: می‌دانیم که خسارات‌ ناشی از جنگ، عظیم خواهد بود اما صهیونیست‌ها بدانند که خسارت‌هایی که ما به آنها وارد خواهیم کرد بسیار بزرگتر خواهد بود و تفاوت ما و آنها این است که حق با ما است و ما به خداوند متعال ایمان داریم و پیروزی هم از آن ما خواهد بود. اما دشمن اهل باطل است و مجبور به عقب‌نشینی خواهد شد و شکست خواهد خورد همانطور که در سال 2006 و جنگ‌های قبلی با غزه تجربه شکست داشت.

معاون دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه این امر حکم پروردگار عالم است که «اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد و گام‌هایتان را استوار می‌کند» پیروزی را از آن مردم مقاوم و رزمنده دانست.

وی با انتقاد از سکوت جهانی در قبال جنایت اشغالگران علیه مردم فلسطین گفت: موضع‌گیری‌های سیاسی و اعتراضات ظاهری دشمن صهیونیستی را از جنایت‌هایش پشیمان نمی‌کند. همچنین فقط گریه کردن برای کودکان و زنان غزه یا برگزاری اجلاس و صدور بیانیه‌ محکومیت، اشغالگران صهیونیست‌ را وادار به عقب‌نشینی نمی‌کند بلکه تنها با سلاح و مقاومت است که می‌توان دشمن صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی از تجاوزات آن کرد و این همان راهی است که ما انتخاب کرده‌ایم.

نعیم قاسم در پایان خاطرنشان کرد: قواعد و حد و مرز رویارویی با دشمن اشغالگر از جبهه جنوبی لبنان را ما مشخص کرده‌ایم؛ چون با همین قواعد و حد و مرزهاست که می‌توان از غزه حمایت و از لبنان دفاع کرد.

انتهای پیام
captcha