اجرای طرح ختم سوره فجر در شب 22 بهمن در ملایر
کد خبر: 4197274
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

اجرای طرح ختم سوره فجر در شب 22 بهمن در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرای طرح ختم سوره فجر در شب 22 بهمن و اهدای ثواب آن به روح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب در ملایر خبر داد.

ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک ایام دهه فجر و آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده برنامه‌های متعددی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری ده کرسی و محفل قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس شهرستان ملایر در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های محترم شهدای قرآنی از دیگر برنامه‌های این ایام در شهرستان ملایر است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری طرح ختم قرآن هدیه به روح امام راحل و ارواح شهدای انقلاب در این ایام اشاره کرد و افزود: ختم سوره فجر در شب 22 بهمن و اهدای ثواب آن به روح امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب در مراکز قرآنی نیز در دستور کار در این ایام قرار دارد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی در خانه‌های قرآنی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شب 22 بهمن در خانه‌های قرآن روستایی و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر در طول ده فجر در موسسات و خانه‌های قرآنی، مسابقات قرآنی و فرهنگی برای کودکان و نوجونان و ... نیز برای  این ایام پیش بینی شده است.

یارمحمدی همچنین از حضور حداکثری جامعه و فعالان قرآنی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حمل شعارهای قرآنی خبر داد و ابراز کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدای توسط جامعه قرآنی در شهر و روستا، اعزام قاری به مراسمات دهه فجر از دیگر برنامه‌های واحد قرآنی اداره تیبلغات اسلامی ملایر در دهه  فجر است.

انتهای پیام
captcha