انقلابی بودن تک بعدی نیست
کد خبر: 4197395
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

انقلابی بودن تک بعدی نیست

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه انقلابی بودن تک بعدی نیست، گفت: یک انقلابی واقعی در همه عرصه‌ها حضور دارد و وقتی می‌توانیم ادعای انقلابی بودن داشته باشیم که در همه عرصه‌ها حضور داشته و در میدان باشیم.

امام جمعه ملایر به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر عصر امروز ۱۲ بهمن‌ماه، در دیدار با مسئولان شهرستان ملایر به مناسبت آغاز دهه فجر با استناد به آیات قرآن کریم اظهار کرد: مؤمن بودن تنها با به جا آوردن اعمال و عبادات فردی نیست بلکه مؤمن کسی است که در ظاهر و باطن تابع امر خدا و ولی خدا باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایام دهه فجر را فرصتی دوباره برای بعیت با آرمان‌های امام و شهدا و ولایت دانست و افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در 45 سال گذشته بسیاری از افراد انقلابی از آرمان‌های اسلام، انقلاب و امام و رهبری فاصله گرفته‌اند، طبق فرموده قرآن مسلمان واقعی کسی است که نه تنها ظاهر بلکه از درون نیز با مبانی اسلام و قرآن مخالفت نکند.

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه تبعیت از رهبری و ولی فقیه شرط ایمان قلبی و ثابت در این زمینه است، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از شئون عاقبت به خیری را در مسیر ولایت فقیه بودن می‌دانست.

وی بیان کرد انقلاب اسلامی مایه رحمت و رسیدن حیات معنوی برای بسیاری از افراد است که توانستند از این فضای معنوی استفاده کنند و به خدا برسند، اما بسیاری که ادعای ایمان و مسلمان بودن واقعی داشتند از مسیر اصلی انقلاب خارج شدن و دهه فجر فرصتی برای  بیان حقایق و وضعیت کشور قبل از انقلاب و بعد از انقلاب است که ما قبل از انقلاب چه وضعیتی داشته و امروز به کجا رسیده‌ایم.

ارزنده انقلاب اسلامی را ثمره خون هزاران شهید و ایثار و گذشت مردم و رهبری خردمندانه امام راحل برشمرد و گفت: امروز ثمره خون شهدا دردست ما است و همه ما نسبت به حفظ این انقلاب مسئولیت داریم

 وی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن تک بعدی نیست و یک انقلابی واقعی در همه ابعاد حضور دارد و با تبعیت از ولایت در همه عرصه‌ها حاضر است، افزود: یک روز میدان برای ما میدان جنگ، یک روز میدان سیاسی و مشارکت در عرصه انتخابات و یک روز مشارکت و حضور در میدان اجتماعی است، وقتی می‌توانیم ادعای انقلابی بودن داشته باشیم که در همه عرصه‌ها حضور داشته و در میدان باشیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز با توجه به نزدیک شدن به انتخابات وظیفه ما مشارکت حداکثری و ترغیب و تشویق دیگران برای حضور در این عرصه است، تصریح کرد: باید بدون هیچ عذر و بهانه‌ای در تبعیت از ولی فقیه حضور خود را در این میدان پر رنگ نشان داده و سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسیر ما باید در صراط انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری  و حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب باشد، یادآور شد: کسانی که در طول 45 سال گذشته با همه شرایط و مشکلات در مسیر این انقلاب مانده اجرشان کمتر از شهدایی که جان خود را برای این انقلاب و اسلام و قرآن فدا کرده‌اند نیست.

 

انتهای پیام
captcha