دشمن به دنبال کاهش میزان مشارکت در انتخابات است
کد خبر: 4199873
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

دشمن به دنبال کاهش میزان مشارکت در انتخابات است

حسن رضانیا گفت: دشمن برای انتخابات ما برنامه دارد و دیگر همچون گذشته به دنبال تحریم انتخابات نیست، بلکه به دنبال پایین آوردن میزان مشارکت و ناامید کردن مردم است، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی علی‌رغم مشکلات اقتصادی نشان داد مردم ما به ارزش‌های دینی و انقلاب التزام دارند.

حسن رضانیا، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حسن رضانیا، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاددانشگاهی همدان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد‌دانشگاهی به‌کار بردند به انس با قرآن تأکید کرد که هر چقدر می‌توانید قرآن تلاوت کنید، اظهار کرد: اعتقاد قلبی و عمیق رهبر معظم انقلاب به این مولود انقلاب یعنی جهاددانشگاهی مایه افتخار شما جهادگران است.

وی با اشاره به آیه ۱۰۸ سوره توبه «لَا تَقُمْ فِيهِ أَبَدًا ۚ لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَىٰ مِنْ أَوَّلِ يَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِيهِ ۚ فِيهِ رِجَالٌ يُحِبُّونَ أَنْ يَتَطَهَّرُوا ۚ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُطَّهِّرِينَ»، بیان کرد: از روز اول که این نهاد متولد شد بر بنیان تقوا بود، جهاد، روحیه انقلابی و حرف نو زدن که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که جهاددانشگاهی باید مورد توجه قرار بگیرد، نشان از ظرفیت این نهاد است، نهادی که هم جهاد است هم دانشگاه.

رضانیا بيان کرد: دشمن خیرخواه مردم ما نیست نگاه او بر پایه نگاه ابلیس است که در آیه ۲۸ سوره ص «قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ؛ شیطان گفت: به عزت و جلال تو قسم که خلق را تمام گمراه خواهم کرد» اشاره شده است، لذا دشمن را باید دشمن بدانیم، هر کس در این نظام قدم می‌گذارد مشغول جهاد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: دشمن برای انتخابات ما برنامه دارد و دیگر همچون گذشته به دنبال تحریم انتخابات نیست، بلکه به دنبال پایین آوردن میزان مشارکت و ناامید کردن مردم است، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن علی‌رغم مشکلات اقتصادی و گلایه‌هایی که دارند نشان داد مردم ما به ارزش‌های دینی و انقلاب التزام دارند و در انتخابات هم شرکت خواهند داشت، چراکه ایران و انقلاب متعلق به تمام مردم است. ۱۱ اسفندماه پایه‌گذار رفع مشکلات خواهد بود، چراکه مردم با رأی خود حرف خود را می‌زنند.

انتهای پیام
captcha