هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4204498
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
در ماه رمضان

هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شود

مدیر کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مهم‌ترین رویداد فرهنگی قرآنی استان همدان در ایام ماه رمضان خبر داد و گفت: هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در ماه رمضان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآن و عترتمقصود قاسمی، مدیر کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مهم‌ترین رویداد فرهنگی و قرآنی استان همدان در ایام ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه قرآن وعترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد قرآنی با همکاری شهرداری، دانشگاه‌ها، ادارات فرهنگی و سازمان‌های قرآنی، مؤسسات قرآنی و حوزه علمیه و...در دهه دوم ماه مبارک رمضان، ۷ تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در ملایر خیابان شهید رجایی سرای فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

قاسمی یادآور شد: این نمایشگاه امسال به نیت تمرکز زدایی از مرکز استان و با توجه به اینکه ابتدای سال‌جاری ششمین نمایشگاه در همدان دایر بوده است مقرر شد برای دسترسی و بهره‌مندی سایر هم استانی‌ها از این رویداد فرهنگی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود. جزئیات برگزاری این نمایشگاه به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha