مردم مظلوم غزه به خاطر مسلمان بودن زیر بار ظلم هستند
کد خبر: 4205601
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

مردم مظلوم غزه به خاطر مسلمان بودن زیر بار ظلم هستند

امام جمعه ملایر با اشاره به شهادت هزاران زن و کودک در غزه طی چند ماه گذشته به وضعیت مردم غزه در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم غزه به خاطر مسلمان بودن زیر بار ظلم قرار گرفته‌اند.

امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز جمعه 25 اسفندماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز، اظهار کرد: در واقع باید از این دو عید بهترین بهره را برای رسیدن به خدا ببریم.

وی با اشاره به اینکه در روایات نیز به سنت‌هایی از جمله روزه گرفتن، پوشیدن لباس نو و... در عید تأکید شده است،  افزود: عید نوروز با سایر زمان‌ها فرقی ندارد اما لحظات تحویل سال در واقع عنایتی ویژه از سوی پروردگار است که باید در این لحظات بهترین کارها را انجام داد و حالت روحی و معنوی خاصی داشت.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه قبل از تحویل سال نو باید دل و روح‌مان را از کینه و گناه پاک کنیم، در واقع با روحی پاک وارد سال نو شویم، افزود: ماه رمضان فرصتی برای بندگی، توبه و پاک کردن قلب و روح از گناهان است.

وی همچنین با اشاره به رحلت خدیجه کبری(س) به شخصیت و فضایل این بانوی بزرگ اشاره کرد و گفت: ایشان همه دارایی و اموال خود را برای اسلام و گسترش فرهنگ دین هزینه کرد، بیش از بیش این شخصیت امروز به جامعه معرفی شود. به ویژه در ماه مبارک رمضان باید به خواندن نماز اول وقت توجه بیشتری شود.

ارزنده همچنین با اشاره به شهادت هزاران زن و کودک در غزه طی چند ماه گذشته به وضعیت مردم غزه در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم غزه به خاطر مسلمان بودن زیر بار ظلم قرار گرفته‌اند و هلال احمر جمهوری اسلامی  در این شرایط همواره کنار مردم بوده و کمک‌های لازم را دارد.

خطیب جمعه ملایر در پایان با بیان اینکه امروز هر چه داریم در سایه عظمت ولایت و رهبری است، بیان کرد: عزت، استقلال، تمامیت ارزی و امنیت ایران به خاطر وجود رهبری مقتدر و آگاه است و همواره باید در مسیر رهبری باشیم تا دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام
captcha