برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
کد خبر: 4210142
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری چهل و دومین مسابقات قرآن این اداره کل خبر داد و گفت: این رقابت با 800 منتخب مرحله منطقه‌ای و شهرستانی مسابقات برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن دانش آموزیعباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان با حضور ۸۰۰ منتخب مناطق و شهرستان‌ها از ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه در کانون مهدیه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این مسابقات در 12 رشته مختلف قرآنی برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ، مداحی، اذان، احکام، دعاخوانی خواهران، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز و گفتمان مهدوی است.

تجری تصریح کرد: منتخبین این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری استان خراسان رضوی و مازندران اعزام خواهند شد. ۶۰۰ نفر از این شرکت کنندگان دانش آموز و ۲۰۰ نفر نیز فرهنگی هستند که از فردا، ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات تاکنون در کیفیت خوبی برگزار شده که امیدواریم منتخبین کشوری در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha