ديدار دانشگاهیان پیام نور همدان با خانواده شهید رنجبردار
کد خبر: 3690285
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به مناسبت ایام دهه فجر؛

ديدار دانشگاهیان پیام نور همدان با خانواده شهید رنجبردار

گروه فرهنگی: اداره کل فرهنگي دانشگاه پیام نور استان همدان به همراه رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول نهادرهبری دانشگاه با خانواده شهيد بابامراد رنجبردار ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگي دانشگاه پیام نور استان همدان به همراه رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول نهادرهبری دانشگاه با خانواده شهيد بابامراد رنجبردار ديدار كردند .
در اين ديدار كه با هدف تجديد ميثاق با شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برگزار شد اعضاي دانشگاه با خانواده شهيد بابامراد رنجبردار ديدار و با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق نمودند.
در اين ديدار صفی اله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، هدف از برگزاري اين ديدار را دلجويي از خانواده شهدا و اعلام پيروي از آرمان‌هاي شهدا و رهبر كبير انقلاب عنوان كرد.
صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در این دیدار بیان کرد: سرزمين پاك ايران نيز بيش از هر جاي ديگر، مفتخر به داشتن ارزش هاي والا و اصيلي است كه نمونه ی آن را در كمتر جايي مي توان يافت. فرهنگ ايثار و شهادت يكي از ارزش ها است كه هم زمان با تاريخ اين سرزمين شكل گرفته و هميشه از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده است.
وی افزود: پس از واقعه عظيم عاشورا، اعتبار و ارزش اين فرهنگ در نزد ايرانيان دو چندان شده و جنبه تقدس و الهي نيز به خود گرفته است. خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
صفایی اظهار کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
در ادامه اين مراسم همسر شهيد بابامراد رنجبردار نيز با اشاره به خصوصيات اخلاقي شهيد به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید پرداخت.‎

captcha