آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ مدرسه در کبودراهنگ
کد خبر: 3822672
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ مدرسه در کبودراهنگ

گروه اجتماعی ــ مدیر اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: با هماهنگی اداره نوسازی مدارس استان، عملیات اجرایی ساخت مدرسه چهار کلاسه در کبودراهنگ و مدرسه دوکلاسه در روستای موقوفه با مجموع اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفه امیر نظام به زودی آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ساخت 2 مدرسه در کبودراهنگاحمد زارعی، مدیر اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از نیات واقف خیراندیش، مرحوم امیرنظام، رسیدگی به نیازمندان و فقرا از حیث پوشاک و خوراک است.
مدیر اوقاف و امورخیریه کبودرآهنگ افزود: در این راستا روز گذشته، از محل موقوفه امیر نظام، ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۵ میلیون تومان به همراه گوشت گرم ‌میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.
زارعی ادامه داد: با هماهنگی اداره نوسازی مدارس استان، عملیات اجرایی ساخت مدرسه چهار کلاسه در کبودرآهنگ و مدرسه دو‌کلاسه در روستای موقوفه با مجموع اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفه امیر نظام به زودی آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از نیات واقف خیراندیش، مرحوم امیرنظام، بهداشت و درمان نیازمندان است، گفت: در این راستا طرح «مهر تندرستی» با محوریت ویزیت و درمان رایگان بیماران چند روستای موقوفه باحضور تیم پزشکی متخصص اعزامی از همدان از سوی اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ اجرا شد.
زارعی بیان کرد: هم‌اکنون متخصص قلب و داخلی به صورت ویزیت و درمان رایگان در چند روستای موقوفه مرحوم‌امیرنظام ارائه خدمات می‌نمایند و دارو‌هایی را که در دفترچه‌های مراجعه کنندگان توسط پزشک مربوطه تجویز می‌شود نیز توسط اداره اوقاف تهیه و به بیماران تحویل می‌شود.
انتهای پیام

captcha