کمک 8 میلیون تومانی اوقاف کبودرآهنگ به مرکز توان‌بخشی باب‌الحوائج
کد خبر: 3885131
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

کمک 8 میلیون تومانی اوقاف کبودرآهنگ به مرکز توان‌بخشی باب‌الحوائج

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: در راستای اجرای نیات واقف خیراندیش، مرحوم امیرنظام، مبلغ 8 میلیون تومان دارو به مرکز توانبخشی باب الحوائج(ع) (مرکز نگهداری معلولان ذهنی) تهیه و تحویل شد.

کمک 8 میلیون تومانی اوقاف کبودرآهنگ به مرکز توان‌بخشی باب‌الحوائجعلی افشاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای اجرای نیات واقف خیراندیش، مرحوم امیرنظام، مبلغ 8 میلیون تومان دارو به مرکز توانبخشی باب الحوائج(ع) (مرکز نگهداری معلولان ذهنی) تهیه و تحویل شد.
رئیس اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ افزود: از محل موقوفه مرحوم امیرنظام، به مراکز درمانی شهر نیز در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اقلام ضدعفونی به مبلغ حدود سی میلیون تومان تهیه و پرداخت شده و تا مبلغ پنجاه میلیون تومان نیز پرداخت خواهد شد.
وی از کمک ۳۰ میلیون تومانی به ایتام شهرستان کبودراهنگ از محل موقوفه مرحوم امیرنظام خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ به حساب کمیته امداد و روز گذشته نیز به حساب ۳۰۰ نفر از ایتام شهرستان واریز شد.

وی با اشاره به نیات موقوفات در شهرستان کبودراهنگ در راستای کمک، مساعدت و دستگیری از نیازمندان و مستمندان گفت: موقوفه امیرنظام یکی از موقوفه‌های شاخص شهرستان کبودراهنگ به‌ شمار می‌آید که عواید آن اجرای نیت واقف می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: اجرای نیت واقفان و توزیع سبد کالا در برنامه‌ای منسجم و با معرفی نیازمندان از سوی نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی اجرا می‌شود‌.

افشاری ابراز کرد: در این راستا بیش از بیش از صد سبد کالا به نیازمندان شهرستان پرداخت شده است.
وی در ادامه به ضد عفونی روزانه بقاع متبرکه شهرستان کبودراهنگ به منظور کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌های اماکن مذهبی شهرستان نیز در این روزها لغو شده است.

انتهای پیام
captcha