راه‌یابی 5 رتبه برتر مسابقات قرآن بانوان سپاه همدان به مرحله کشوری
کد خبر: 3921626
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

راه‌یابی 5 رتبه برتر مسابقات قرآن بانوان سپاه همدان به مرحله کشوری

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) با اعلام نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان سپاه همدان گفت: 3 نفر از بانوان شرکت‌کننده در رشته مفاهیم و 2 نفر از رشته حفظ سه جزء به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

راه‌یابی 5 رتبه برتر مسابقات قرآن بانوان سپاه همدان به مرحله کشوریعلی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع)، با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان سپاه همدان اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل در سپاه استان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی 26 مردادماه به صورت متمرکز برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور 70 نفر از بانوان در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، تحقیق و حفظ برگزار شد، اضافه کرد: در رشته مفاهیم، تفسیر جزء بیستم قرآن کریم از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی، اعظم نوری اجلالی از سپاه استان موفق به کسب رتبه اول، عالیه غلامی از شهرستان نهاوند نفر دوم و خدیجه اسکندری از تویسرکان رتبه سوم شدند.
وی افزود: در حفظ سه جزء نیز فهیمه داوند و اعظم رضائی از همدان به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را در این رشته کسب کردند.
کریم‌پور با اشاره به اینکه در رشته تحقیق و ترتیل شرکت‌کننده‌ای نتوانست حائز رتبه شود، گفت: نفرات برتر اعلام شده در رشته مفاهیم و حفظ سه جزء به مسابقات نهایی کشوری راه پیدا می‌کنند که نحوه و زمان برگزاری این دوره متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha